Hervatten trainingsactiviteiten Senioren

Afgelopen week heeft de overheid besloten de coronamaatregelen verder te versoepelen. Hierdoor mogen ook onze senioren elftallen per 11 mei de trainingen hervatten. Dit betekend dat ook boven de 18 jaar mag worden getraind met in achtneming van de 1,5 meter afstand.

Het eerder gecommuniceerde protocol blijft van kracht. Daarnaast telt nog steeds dat buiten het trainingsschema het sportpark gesloten blijft voor onbevoegden.

HIER vind u het volledige trainingsschema.

Wij willen een ieder vragen zich aan het geldende protocol van NOC*NSF te houden en elkaar hier op aan te spreken, dit is een voorwaarde om het sportpark open te kunnen houden. Tijdens de trainingen zal een coördinator aanwezig zijn als aanspreekpunt en voor controle op naleving van de regels.

Het is fijn dat we allemaal weer mogen sporten, laten we hier verstandig mee om gaan. Veel plezier!

Hierbij een LINK naar het volledige meest actuele protocol van het NOC*NSF, wellicht ten overvoede maar hieronder nogmaals de belangrijkste maatregelen 

  • gebruik je gezond verstand
  • blijf thuis bij de volgende symptomen: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts;
  • blijf thuis als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten sporten en naar buiten;
  • blijft thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19).
  • houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar);
  • hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes;
  • ga voordat je naar de club vertrekt thuis naar het toilet;
  • was voor je training thuis je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden;
  • was je handen met water en zeep voor en na bezoek sportlocatie;
  • douche thuis en niet op de sportlocatie;
  • vermijd het aanraken van je gezicht;
  • schud geen handen;
  • kom niet eerder dan 10 minuten voor de sportactiviteit aan op de sportlocatie en ga direct daarna naar huis.