ACTIVITEITENCOMMISSIE GREEN PRIDE

De Activiteitencommissie “Green Pride” is verantwoordelijk voor alle activiteiten die plaatsvinden naast het voetbal. Als vereniging willen we meer zijn dan alleen een sportvereniging waar gevoetbald wordt. We willen onze leden ook een stuk gezelligheid en saamhorigheid bieden.

Onze naam hebben we te danken aan onze supportersvereniging “Green Pride”. Samen met hen willen we eenheid uitstralen en de goede samenwerking uit het verleden voortzetten.
Voorheen kende de vereniging verschillende commissies die elk verantwoordelijk waren voor hun eigen activiteit. Na enkele gesprekken met de verschillende commissies is destijds besloten deze samen te voegen tot één centrale activiteitencommissie. Deze commissie zal alle nevenactiviteiten binnen de vereniging coördineren. De activiteiten zelf worden ondergebracht in werkgroepen. Hierdoor hopen we de groep vrijwilligers die zich in wil zetten voor een bepaalde activiteit zo groot mogelijk te houden.

Elk jaar doen we ons uiterste best om nieuwe initiatieven te ontplooien. Ideeën en nieuwe vrijwilligers die ons willen ondersteunen zijn dan ook meer dan welkom. Mail je ideeën naar ac@vvbergentheim.nl of bespreek je ideeën met de leden van de commissie.

FunctieNaamTelefoonnummer
VoorzitterBianca Bouwhuis