WEDSTRIJDSECRETARIAAT

Het wedstrijdsecretariaat draagt zorg voor diverse werkzaamheden die betrekking hebben op de planning van de te spelen wedstrijden in de competitie, beker, vriendschappelijk of op toernooien. Ook het aanvragen van dispensatie, in- en uitschrijving teams en verzorgen van communicatie richting KNVB behoren tot de taken.

Onderstaande personen zijn als wedstrijdsecretaris werkzaam binnen de vereniging. Hierbij is onderscheid gemaakt tussen diverse leeftijdsgroepen.

CategorieNaamTelefoonnr.E-mailadres
SeniorenLisa Bolks
wedstrijdsecretaris-senioren@vvbergentheim.nl
Jeugd 14 t/m 19Karin Huiskes06-30947958wedstrijdsecretaris-jeugd14-19@vvbergentheim.nl
Jeugd 6 t/m 13Daniela Klein Koerkamp
wedstrijdsecretaris-jeugd6-13@vvbergentheim.nl

Voor informatie over het verplaatsen van een wedstrijd of aanvragen van een baaldag verwijzen we je graag naar de volgende link: http://www.knvb.nl/nieuws/districtsnieuws/district-oost/12247/wedstrijd-verplaatsen-baaldag-aanvragen

Voor het inplannen van een (oefen)wedstrijd op een doordeweekse dag dient door de trainer zelf overleg gevoerd te worden met de trainer(s) die het veld voor een training in gebruik hebben. Gezien het geringe aantal velden en de bezetting hier graag terughoudend mee omgaan en goed overleg voeren met de trainers van de betrokken teams en wedstrijdsecretariaat.