Nieuwe hoofdsponsor v.v. Bergentheim

Voor elke vereniging is sponsoring van vitaal belang om de club draaiende te houden. Het is echter voor bedrijven ook een middel om onder de leden van v.v. Bergentheim naamsbekendheid te verkrijgen.

Sponsor worden bij v.v. Bergentheim betekent namelijk in contact komen met een grote geïnteresseerde gemeenschap van honderden leden en daaraan gekoppeld de familie en vrienden van deze leden.

Het Bestuur is dan ook zeer content met onderstaand bericht van onze actieve leden van de sponsorcommissie.

Dank Sponsoren en Sponsorcommissie

Het Bestuur

Na een periode van 5 jaar, was het sub- en kledingsponsorcontract van Houthandel Veneman, afgelopen.

Zij hebben gedurende die periode de club ondersteund en waren onder andere ook zichtbaar op de kleding van het eerste elftal.

Als v.v. Bergentheim willen wij Houthandel Veneman enorm bedanken voor de steun en verbintenis aan de club.

Maar het goede nieuws is: Houthandel Veneman is een nieuw subsponsorcontract aangegaan, waardoor zij voor een periode van 5 jaar de club blijven ondersteunen.

Daarnaast is er nóg meer goed nieuws te melden.

v.v. Bergentheim heeft met ingang van komend seizoen 2023-2024 namelijk een nieuwe hoofdsponsor: Joop Kist uit Hardenberg!

Zij zullen zich voor een periode van 5 jaar verbinden aan de club, waarbij zij onder andere zichtbaar zullen zijn op de kleding van het eerste elftal.

Verder prijkt er op de achterzijde van de wedstrijdtenues van het eerste elftal, al jaren het logo van Autobedrijf Gerard Bril.

Ook zij hebben zich opnieuw voor een periode van 5 jaar lang, aan de club verbonden als subsponsor.