Schema nacompetitie

Afgelopen zaterdag is het ons 1e elftal helaas niet gelukt om het kampioenschap binnen te halen in de 4e klasse C. Maar promotie is zeker nog niet uit het zicht want de nacompetitie staat nog op het programma. Omdat het 1e de hoogste periode kampioen was van afgelopen seizoen zijn zij de 1e ronde vrijgeloot en zullen zij op zaterdag 8 juni in de 2e ronde mogen aantreden. Er worden veel wedstrijden gespeeld voor een plekje in de 3e klasse maar in onderstaand schema lichten wij alleen het deel uit welke interessant is voor v.v. Bergentheim.

1e ronde zaterdag 1 juni:
Wedstrijd 1: Blauw Wit '66 - Drienerlo
Wedstrijd 2: SVVN - Eerbeekse Boys

2e ronde zaterdag 8 juni:
Wedstrijd 3: SV 't Harde - Winnaar Wedstrijd 1
Wedstrijd 4: v.v. Bergentheim - Winnaar Wedstrijd 2

Finale zaterdag 15 juni (neutraal terrein):
Winnaar wedstrijd 3 - Winnaar wedstrijd 4

Dus de tegenstander in de 2e ronde komt uit de wedstrijd tussen SVVN & Eerbeekse Boys. SVVN is een oude bekende waar wij vorig jaar nog bij in de competitie zaten.