Reanimatie/AED cursus

Gisteravond is er opnieuw door een aantal vrijwilligers de reanimatie/AED cursus gevolgd.

Deze cursus wordt 1 keer per jaar aangeboden binnen de vereniging.

Het is zo wenselijk om binnen de vereniging mensen te hebben die deze acties kunnen uitvoeren wanneer er dergelijke voorval zich voordoet. (Let op, dit is geen BHV cursus!)

Tip: ben jij nou leider of trainer en heb je geen idee wat je in een bepaalde scenario zou moeten doen? Denk dan eens na om je hier bij aan te sluiten, zodat ook jij kunt handelen op en rondom het veld!

Je kunt je aanmelding doen bij Bianca Bouwhuis.

Tel: 0622019329

Mocht je dus belangstellend zijn, laat dit dan per app weten en laat ook even weten of het voor jou een beginsituatie is of dat je al eens een cursus gevolgd hebt, dus herhaling is.

Naar aanleiding van het aantal opgaven zal er gekeken worden wat er geboden kan worden en zal Bianca t.z.t. contact opnemen met u.