Speelschema nacompetitie 1e elftal (UPDATE 01-06)

Het vorige schema was wellicht een beetje overvol (maar wel compleet). Bij deze een ge-update versie met alleen het voor v.v. Bergentheim interessante deel van de nacompetitie.

Afgelopen zaterdag heeft ons 1e elftal het helaas niet gered om op de veilige 8e plek terecht te komen. Hierdoor zijn ze veroordeeld tot het spelen van nacompetitie om zich te verzekeren van nog een jaar in de 3e klasse. De nacompetitie bestaat uit 4 rondes. Te beginnen op dinsdagavond 30 mei met een aantal wedstrijden. De winnaar van de wedstrijd Mariënberg - AVC Heracles zal de volgende tegenstander van v.v. Bergentheim zijn, op zaterdag 3 juni. Onderstaand zal een schema volgen met alle deelnemers in deze nacompetitie, de speeldata en mogelijke tegenstanders van v.v. Bergentheim mochten zij de volgende ronde bereiken. Want in deze nacompetitie is het zo, verlies je als team dan betekend het direct dat je volgend seizoen in de 4e klasse speelt.

Mocht er een tegenstander voor v.v. Bergentheim bekend zijn zal dit bericht ge-update worden.

2e ronde 3 juni (v.v. Bergentheim start hier)

1Kolping-DynamoExcelsior Z.
2DSV '61SV Reaal Dronten
3HarskampVEVO
4V.V. BERGENTHEIMMariënberg

3e ronde 10 juni

5Winnaar wedstrijd 1Winnaar wedstrijd 2
6Winnaar wedstrijd 3Winnaar wedstrijd 4 (evt. V.V. BERGENTHEIM)

Finale ronde 17 juni (op neutraal terrein)

7winnaar wedstrijd 5
winnaar wedstrijd 6 (evt. V.V. BERGENTHEIM)

Winnaars van de finale ronde plaatsen/blijven in de 3e klasse in het seizoen 2023/2024 de overige deelnemers degraderen/blijven in de 4e klasse in het seizoen 2023/2024.